söndag 24 april 2011

Vecka 16

Bra just nu:
Funktionärerna till vårt lopp är fixade, skönt.
Påsken handlar om döden och fet mat, min gravade lax blev super.
Har skrivit lite på SoldF igen, samma gamla visa, men jag gillar diskussionen, långsamt har berget flyttats ett par millimeter.
Läste ut 1918 - Finska inbördeskriget, sista kapitlet skrek jag martensklausulen rakt ut, varför åberopade ingen rättsprofessor den? Bjarne gjorde det till slut själv, well done!
Cykel i fredags 60 km 1:53h, cykel idag 94 km 3h, sliten nu, men fint var det.
Familjen Wiedel på besök, minstingen Oskar var i "le åt alla perioden".

Mindre bra: ont i höger höft, rehabträning nästa, axeln inte ok än.

Förväntan: eleverna har påsklov, jag hinner jobba ikapp. Kajsa tar med barnen till Sthlm, jag hinner klämma ett extra distanspass.

Akut: klippning, ser för jävlig ut.

Cykling: Philippe Gilbert tar trippeln, Amstel, Fleche Vallone och Liege Bastonge Liege. Fantastiskt! Sist var det doparen Rebellin som "klarade" av det. Ingen bra känsla längre när resultaten är för bra. Nu går man som i väntans tider på avslöjandet, obefogat? Hoppas det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar