tisdag 19 april 2011

Bättring

















Toppar: kom över en hel årgång Wheels för 10 kr. Lite nostalgi att läsa igen, har ju slängt alla mina biltidningar. Skulle kunna tänka mig en BB Chevelle eller Impala. 454 cui med modern insprutning, alublock med fyrbultad vevaxel. Sen tänker jag på jordens resurser, då tycks allt sådant idiotiskt.

Astrids födelsedagskalas i Mariebergsskolans gympasal.

Middag hos Holmgrenarna, gott och trevligt.

Löppass i Jakobsbergsskogen 4 varv, max 98%, hårt. Ändå 3 min långsammare än när löpformen är bättre. 80 km cykel, sliten sedan löppasset.

Vågar man säga sol och värme? Banalt?

Fundersam: Philippe Gilbert vinner
Amstel Goldrace, tyvärr brukar vinnarna av det loppet vara dopade, är väl bara Liege som har sämre statistik. Har annars inget emot vara sig Gilbert eller Amstel som sådant. Det brukar vara väldigt fin åkning sista 20 km.

Flopp: svårigheterna att få tag i funktionärer till vårt cykellopp i klubben. Jag ä int bitter.

Förväntningar: Chris Cocks Fireforce - fortfarande den bäst COIN insatsen i världshistorien, snart i en bok nära mig.

Löfte: sista året jag skall göra något jag inte känner för



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar