fredag 1 oktober 2010

Bra grejer och inte så bra grejer

Bra grejer: Fick mig en gruppkram idag av tre elever när jag bekände att jag lyssnar på dubstep. Tydligen rätt ovanligt bland folk "i min ålder", som det uttrycktes...LOL!
Vernerssons kommer upp till oss för årets Arvikamârten, alltid gott att vara med vänner.
Weltenburger Kloster Festbier - gott knäckig rund lager till oktoberfesten.
Åsså var det dags för klyftpotatis, entrecôte och bea igen -stereotyp moi?
Energin har återvänt - kan träna så smått igen, single speed backträning i tisdags.

Inte så bra grejer: försökte beställa Bröderna Dal og Spektralsteinerne från NRK webshop, det gick inte att köpa till Sverige! Jag kontaktade dem och fick svaret "Nei det går kun fra Norge". Dålig service! Sist hjälpte de mig och skickade tom med en påse NRK godis och penna.
Contador dopad likaså Mosquera = Screw you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar