måndag 5 januari 2009

Gott nytt år?

På pallen.
1.Pappa lånar gymbollen, och rullar baklänges okontrollerat
2. Min nya kaffekvarn, jag hade ju lovat att skona magen i år...men men
3. Vintervädret
Sladd
Fortfarande inte hundra i kroppen - är det Twar?
I diket
Inflammerat skavsår på bägge hälarna efter skridskoturen
Förväntningar
Årets första ångestdag kommer tidigt, trettondagen, helgen som markerar slutet på helgerna. Hjärnan har redan börjat varva upp.
Förväntningar 2
Årets cykelkalender har kommit, jag lägger i vanlig ordning upp ett fantastiskt program jag aldrig kommer genomföra.
Familjehändelse
Disney on Ice för den stora, hemma med förkylning för den lilla
Veckans värsting
Exakt hur har Israel tänkt fånga de där som skjuter kazamraketer från Gaza genom artillerield och flygattacker? När Hamas ledning inte stoppar terroristerna får hela folket lida, Israels agerande är inte förenligt med folkrätten och kan inte försvaras. Sen förstår jag att Israelerna blir jäkligt lack, men återigen de som skjuter får man skjuta på, när andra blir träffade kallas det terrorbombning.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar